38 haftalık hamileyim ve kayınvalide çok kilolu olduğundan kalkıp iş yapmaz, ben ve görümce yaparız. Evde kaynana, görümce, eşim, kaynım, ben yaşıyoruz.
Her hastaneye gittiğimde yok şunu yapmamışsın, bunu yapmamışsın, hayatta oturup da hamileliğimi yaşamadım. Sabah kaynıma, eşime kahvaltı hazırlayan ben, balkonları yıkayan ben, bulaşıkları her akşam ben yıkarım, banyoyu ben yıkarım ama hâlâ beğenmezler. Ben de istemem elalemin evinde kalmayı, kendi evim olsun isterim ama anlamıyorlar. Ben eşime baskı yapacağım ayrı ev diye, bu sefer kötü ben olacağım. Onların yüzünden eşimin diğer yengeleri ile bile kötü oldum ama benim kıymetimi anlamazlar.
Hastaneye geldim bugün yine ama geç kalacağım diye haber vermek için görümceyi aradım. Gezme, oturduğu yerden kalkmayan kaynana mutfağa gitmiş dolapların yüzünü ne diyor, ben hastanedeyim insan bunu söyler mi. Kızı yapsın, ben yeterince yapıyorum zaten siliyorum ediyorum, kızı kafasından telefonu kaldırmaz. Bir de ayriyeten doğum yapacağım ben, sancım oluyor. Gündüz desen asla yatırmazlar etmezler, sabah 8'de kalkarım, erken yatacak olsam canımız sıkıldı erken yattınız der, ne özel hayat var ne bir şey. Eve gidince dolapları söyleyecek, ben ne cevap vereyim, daha yeni silindi çünkü hastanedeyim. Bu yapılmaz ama gerçekten... Kızı dolduruyor ama ben kızını her şeyden koruyorum, daha doğrusu söylemiyorum bile abilerine ne bok yaptığını, söylesem ağzına sıçarlar.
Her hastaneye gittiğimde yok şunu yapmamışsın, bunu yapmamışsın, hayatta oturup da hamileliğimi yaşamadım. Sabah kaynıma, eşime kahvaltı hazırlayan ben, balkonları yıkayan ben, bulaşıkları her akşam ben yıkarım, banyoyu ben yıkarım ama hâlâ beğenmezler. Ben de istemem elalemin evinde kalmayı, kendi evim olsun isterim ama anlamıyorlar. Ben eşime baskı yapacağım ayrı ev diye, bu sefer kötü ben olacağım. Onların yüzünden eşimin diğer yengeleri ile bile kötü oldum ama benim kıymetimi anlamazlar.
Hastaneye geldim bugün yine ama geç kalacağım diye haber vermek için görümceyi aradım. Gezme, oturduğu yerden kalkmayan kaynana mutfağa gitmiş dolapların yüzünü ne diyor, ben hastanedeyim insan bunu söyler mi. Kızı yapsın, ben yeterince yapıyorum zaten siliyorum ediyorum, kızı kafasından telefonu kaldırmaz. Bir de ayriyeten doğum yapacağım ben, sancım oluyor. Gündüz desen asla yatırmazlar etmezler, sabah 8'de kalkarım, erken yatacak olsam canımız sıkıldı erken yattınız der, ne özel hayat var ne bir şey. Eve gidince dolapları söyleyecek, ben ne cevap vereyim, daha yeni silindi çünkü hastanedeyim. Bu yapılmaz ama gerçekten... Kızı dolduruyor ama ben kızını her şeyden koruyorum, daha doğrusu söylemiyorum bile abilerine ne bok yaptığını, söylesem ağzına sıçarlar.
Güncellemeler
1 gü
Görümcenin yaptığı haltları söylesem abileri agzına sıçar bundan sonra kimseyi asla korumam vıcdan biraz 38 haftalık hamileyim şu an ben biraz vıcdan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum senin için çok yıpratıcı olmalı. 😞 38 haftalık hamileyken bu kadar yükün altında kalmak ne yazık ki hiç iyi değil. Önceliğin kesinlikle kendi sağlığın ve bebeğinin iyi olması. Eşinle sakin ama net bir şekilde konuşup kendi düzeninizi kurma zamanınız gelmiş. Unutma, ev işleri bekler ama senin huzurun ve bebeğin beklemez. 🥰 Anne olmak, bir eli yağda bir eli balda yaşamak gibidir; sadece kimin eli nerede belli olmaz!