Sizin "iyi ki yapmışım" ya da "keşke yapsaydım" dedikleriniz neler
1 gü
Cevap
5Cevap
Evde genelde bulundurduğunuz acil durum ilaçları varsa mutlaka yanınızda da bulunmalı, onun size uymasından çok kendi belli düzenini yani uyku yemek gibi en azından saati ve rutini varsa korunmaya çalışılması bunlar en azından kritik durumların oluşmasını engeller tatiliniz zehir olmaz tecrübelerimden aklıma ilk gelenler ☺️
Evet bencede biz ona uyarız bende öyle düşünüyorum
Çok teşekkür ederiz 🌸🌸🌸
Sinkov sinek kovucu almak yoksa minnoşu yer sivriler
Yanına Ağrı kesici ateş düşürücü almak
Ateş ölçer almak
Bol bol kıyafetler
Ay evet ateş ölçer aklımdan çıkmış çok teşekkür ediyorum
Yanınızda anneanneyi de götürmek süpper bir fikir inan bana 😂
Ahahah bu fikir güzelmiş
Çokta önemseme anı yaşa bir şey olmuyor biz bildiğin yetişkin gibi davranıyorduk
Bende akışa bırakmak istiyorum ama tedbirli olmakta iyidir
Başına güneş girmesin şapka tak kafi onları koruyacağız diye herşeyden mahrum kalıyoruz benim kızım 7 oğlum 3.5 yaşında kamp sandalyesini bile kendileri taşır her yere gideriz çocuklar engel değildir
Bebek güneş kremi sinkov şapka ki sinkov bir iki varsa kullanma yoğun ise kullan
Ayy maşallah biz daha küçüğüz o yaşlara ve ötesine sağlıkla mutlulukla ulaşalım inşallah 🙏 bizde hiçbir şeyden mahrum kalmadan bebeğimizi de yorup üzmeden yaşamak istiyoruz herşeyi
Pusetini yanına al hafif bir örtü güneş geçirmesin yeter sinkov dikkat et dediğim kullanmaya çalış eskiden tüller vardı onlardan varsa çok iyi olur
Evet puset ve bebek arabasını da alıcam onlar için tüllerden alacağım yanımıza üstten geçiriliyor
Sen çocuğu nasıl yetiştirirsen öyle devam eder hayat sürprizlerle dolu bugün var yarın yokuz geçen benim kız sandalyesini taşırken yuvarlandı herkes koştu neyi var diye kızım : bişey Yok öldürmeyen acı güçlendirir dedi herkes şok 😂
Ne güzel işte alışsın bebiş bağışıklık kazansın
Evet hem bağışıklık hem onun gelişimi için
Ayen öyle hayat süprizlerle dolu şimdi uyutmuyor dimi
Evet 👍 uyutsada nöbet tutuyoruz 😅
Abartma dinlen inşallah kolik değildir
Ne biliyim bazen çok ağlıyor değil heralde
Ağlayınca kalkarsın bitap düşersin öyle o zaman hiç bakamazsın senin psikolojin onun psikolojisi ben kendim kalırdım hep
şu an daha çok küçük biraz daha büyüsün öyle bırakırız
Peki sen bilirsin e şimdi sabahlayacak mısın
Evet nöbet sırası bende 😅
Valla ne diyim bilmiyorum bence gerek yok neyse beraber tutalım rahat etmiyorum umarm
Sen niye uyumuyorsun sahi seninkiler büyümüş maşallah 🧿
Benim oğlan sıkıntı 3 defa uyandı uykum kaçtı bizim odaya gelip duruyor yatağına alıştırmaya çalışıyorum
😅😅😅😅 her yaşın derdi başka işte
Tabii öyle ama her biri ayrı bir güzel ne katabilirsek
👍👍
Uyuyacaksın galiba veya sohbetim sıktı
İkisi de değil
2. Si olmamasına sevindim herhangi bir soru vs olursa elimden geleni yaparım tecrübe var dilersen ekliyim dilersen burdan da olur
Ben ekliyim
Günaydın uyuyabildinmi
Bu bir deniz tatili mi
özenli ol
Nasıl yani
Gitmemek
Yok olmaz bir yerden başlamak lazım
Büyüyünce başlarsınız
Bebekkende yaşamak istiyoruz
Ama olmaz ki biliyosun
Olur olur 👍
Erken uyutmak
Ne zaman isterse gibi düşünüyorum maalesef benim dememle uyumaz
Yaşı henüz yok 😁 3 aylık
O kadar basit olsa keşke 😁
Hayır teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bebekle tatilde esneklik her şeyden önemli bence. İyi ki yapmışım dediğim, yanıma bolca yedek kıyafet ve küçük oyalanacak şeyler almak oldu. Keşke yapsaydım dediğim ise, kaldığım yerin çocuk dostu imkanlarını daha detaylı araştırmaktı. Gittiğin yerdeki eczane ve marketleri de gözden geçirmeyi unutma. 👶💖 Bir anneyi en iyi ne rahatlatır? Kesinlikle valizdeki yedek kıyafetler!