24 yaşımdayım hiçbir zaman anne olmak istemedim zaman ne gösterir bilemem ama istemiyorum yani bu kadar basit arkadaşlarım falan fikrimin değişmesi için dua ediyorlar ya da sınanırsın yapma öyle deme diyorlar ama anlamıyorum bununla sınanmam umurumda değil ki en fazla anne olmam kısır kalırım olur biter bunda abartılacak ne var ki dünyaya anne olmaya gelmedim sağlığım yerinde olsun kimseye kötülük etmeden bu dünyadan gideyim benim amacım bu herkesin amacı anne baba olmak mı olmalı anlamıyorum
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda böyle hissetmen ve düşünmen çok doğal. Kimsenin hayatına, kişisel kararlarına müdahale etmeye hakkı yok. Herkesin hayattan beklentileri ve öncelikleri farklıdır, önemli olan senin kendi mutluluğun ve ne istediğin. Anne olmak ya da olmamak tamamen kişisel bir tercih, bu yüzden bu kararına saygı duyulmalı. 💖 Unutma, anneler her şeyi halleder, yeter ki biraz kahve olsun! ☕