Anne olmak istemeyenlere neden saygı duyulmuyor?

24 yaşımdayım hiçbir zaman anne olmak istemedim zaman ne gösterir bilemem ama istemiyorum yani bu kadar basit arkadaşlarım falan fikrimin değişmesi için dua ediyorlar ya da sınanırsın yapma öyle deme diyorlar ama anlamıyorum bununla sınanmam umurumda değil ki en fazla anne olmam kısır kalırım olur biter bunda abartılacak ne var ki dünyaya anne olmaya gelmedim sağlığım yerinde olsun kimseye kötülük etmeden bu dünyadan gideyim benim amacım bu herkesin amacı anne baba olmak mı olmalı anlamıyorum

Anne olmak istemeyenlere neden saygı duyulmuyor?
Cevapla