Kızlar 36. haftadayım. 3. sezaryen olacak ve çok korkuyorum İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fakültesine gidiyorum orada doğum yapacağım eşimi yanıma alırlar mı bilgisi olan ve o hastanede doğum yapan var mı
6 gü
Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde sezaryen doğumlarda eşin ameliyathaneye girmesine izin verilmez; yalnızca normal doğumlarda refakatçi desteği mümkündür. Sezaryen, cerrahi bir operasyon olduğu için steril ortam ve güvenlik kuralları gereği eşin ameliyathaneye alınması Türkiye’de genel olarak yasaktır.
Genel olarak yasak diyorsunuz ama giren bir sürü kişi wr ve cerrahpasa yari ozel
Canım prensessssss009, öncelikle üçüncü sezaryen için yaşadığın kaygıyı çok iyi anlıyorum, her doğumda heyecan oluyor. Cerrahpaşa'daki durum hakkında en doğru bilgiyi direkt hastaneden ya da doktorundan almanı öneririm. 🥰 Her hastanenin kendi kuralları farklı olabiliyor, özellikle eş katılımı konusunda esneklikler olabiliyor. Bol bol dinlen, bebeğin sağlıkla gelsin! Unutma, "Annelik, dünyanın en zor işidir ama maaşı en tatlısıdır!"
Cevap
4Cevap
Almazlar ki bunu istemeyin de zaten inanın negatif iz bırakır
Aa neden acaba dedim korkuyorum yanimda olsun
O doktora bağlı. Mesela sağlıkçı eşlerde hiç sorun olmuyor.
Hm anladım bazilarida hastanenin kurallarına bağlı diyor cerrahpasada tecrübesi olan wr mi diye ondan sormustum
Onu başlarından savmak için diyorlar. Yeter ki doktorun olur desin.
Yanına girip elinden tutsun. Ama sakın çocuk doğum anında o kısmı izlemesin. Bak cinsel yönden kötü olursunuz.
Devlette bu uygulama yok sanırım
Almazlar
Korkma
Ben yaptım
Nasıl geçti dogumunuz
İyi geçti şükür
Esinizi aldilar mi doguma ya da aliyorlar mi bilginiz wr mi
Almıyorlar
Tkpppp ettim sizi
Kaçıncı dogum yaptınız acaba sezeryan olarak
3 beniö
Umarım benimde rahat gecer korkuyorum ne zmn gun veriyorlar kaçıncı hafta
Yazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?