Bugün doğum günüm ama ne kızımın ne eşimin umrunda, ben ne yapacağım?

Eşim ve 9 yaşındaki kızım herhangi bir günmüş gibi davranıyorlar, hiç umurlarında değil. Hak edecek hiçbir şey yapmadım hatta devam eden bir tartışmamız dahi olmadı.

İçim içimi yiyor, delirmek üzereyim. Ne yapmalıyım?

Bugün doğum günüm ama ne kızımın ne eşimin umrunda, ben ne yapacağım?
Cevapla