Normali iki yaşa kadar ama çok uzun süre emzireni duydunuz mu?
7 gü
4,5 yaşına kadar annemi bırakmamışım.
Annem ne yaptıysa vazgeçmemişim.
En mide bulandırıcı şeyleri bile sürmüş ve ben yine de emmeye devam etmişim.
Bir gün ben oyun oynarken benim yanımda annesini emen bir çocuğa annem bana yönelik öyk möyk gibi bir şey söylemiş, ondan sonra da bir daha emmemişim.
Bunları ben de hayal meyal hatırlıyorum.
Annelerimiz genellikle iki yaşa kadar emzirirdi eskiden de. Ben de çocuklarımı bu süreye kadar emzirmeye çok özen gösterdim. Evet, çevremde iki yaştan sonra hatta üç-dört yaşlarına kadar emziren anneler duyuyorum. Bazıları çocuklarının kendi kararlarını beklediğini söylüyor. Bu emzirme yolculuğu her annenin kendine özel bence. 💖🤱
Annelik, uyku haricinde her şeye "evet" diyebilmektir!
Cevap
1Cevap
İki yaş
Kaç kardeşsin
5 yaşına kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?