Hamileyken kötü davranan yaşlı bakıcı işinden kaçsam mı, yoksa sabredip bebeğim için devam mı etsem?

Arkadaşlar eşim çek dosyası yüzünden borcundan hapse girdi 3 ay sonra taksite bağlandı çıktı babasının yanında gurbette çalışıyor ve ben hamileyim 6 aylık bu meseleler olmadan kalmıştım. Hem o hapisteyken tek kaldım kimsem yok ailem yok yetimhanede büyümüşüm babam öldü ablam evsiz kaldı eşi terk etti ben onu evime almıştım bekardım 1 sene çalışmadı ona eve kiraya ben yetiştim. Benim zor zamanımda kaçtı kendisi hemen. Evde buzdolabını bile götürdü yemek yiyemiyordum eşim hapisteyken kuru ekmeğe muhtaç kaldım bozuk paraları birleştirip utanarak alıyordum canım bir şey istiyor alamıyordum ekmeğe ketçap sürüyordum. Ev sahibi kovdu eşim çıktı babasının inşaat şantiyesinde erkek işçilerle kalıyor kalacak yeri yok onun da üvey annesi var kötü yani. Ben de yatılı yaşlı bakıcı iş ilanı buldum atladım hem sevaptır diyerekten evi ev sahibine verdim borç çeneme dayanmış geri de dönemem. Neyse ben başladı başlar başlamaz olaydı maaş 40 bin niye diyordum ben de meğer gelen bakıcı kaçıyormuş ben son paramla geldim o koca valizi 6 aylık hamile halimle Kocaeli'den Beylikdüzü'ne metrolarda merdivenlerde taşıdım simit yedim son paramla. Korktum bebeğime bir şey olur diye. Geldim yaşlı kadın bana çok kötü davranıyor sadece ben değil gelen bakıcılara onlar da gitmiş sonuçta yaptığım yemeği yemiyor, wc'deki peçeteyi saymış yüzüme fırlattı bu kadar kullanma diye.. Bir şey demedim diyemem de günah hem, beni uyutmuyor felçli olduğu için ben taşıyorum onu wc'ye götürüyorum yatağa kaldırıyorum affedersiniz büyük lavabosunu siliyorum su istiyor bardağı beğenmiyor sen bir şey bilmiyorsun diyor şişkosun dedi aslında ben hamileyim ama iş bulmak işe alınmak için bunu söylemedim... Daha fazla bir şey diyemeyeceğim

Güncellemeler
8 gü
Sabaha kadar uyutmuyor hep bşsey istiyo uyuyamıyorım, belli saatlerde ilaçları var gece yarısı 3 saatte bi yürütülmesi gerek vs ve bana söylenmedi bunlar bastan halim vahim eşim de çok üzülüyp yanona alamıyo btiiğiz ama hala iyiliğimi kaybrtmedim bebeğimin yüzü hürmetine ne yapayım
Hamileyken kötü davranan yaşlı bakıcı işinden kaçsam mı, yoksa sabredip bebeğim için devam mı etsem?
Cevapla