6 yaşında çocuğuma eşimin babası dedi ki sen niye böyle yabani olmuşsun dedi.
Çocuk ilk başta biraz uzak durduğu için siz olsanız ne yaparsınız duymazdan geldim
6 yaşında çocuğuma eşimin babası dedi ki sen niye böyle yabani olmuşsun dedi.
Çocuk ilk başta biraz uzak durduğu için siz olsanız ne yaparsınız duymazdan geldim
Cevap
5Cevap
Döv ya dedesini istersen terbiyesiz yaşlı nasıl senin çocuğuna yabani der :)
Haksız mıyım
Ya haksızlıktan ziyade kaç yaşında adam 6 yaşında torunu yanına gelmiyor diye yabani demiş sövmemiş ya yani 60 yaşında ki adama şey mi demeyi düşünüyordun çocuğumla seviyeli konuşun çünkü annesi benim filan ayıp olurdu
Demedim ki sustum
İçin rahat olsun kötü bir şey yok yaşlı onlar böyle şeyler için yaşlı insanları kırmaya değmez iyi yapmışsın
Kırmadım çocuk çekingen durunca öyle dedi ama üzüldüm
Şey deseydin baba biraz çekingen ondan değil oğlum deden çağırıyor gitsene yanına gibi çocuk senin gerginliğini saniyesinde hissedebilir bir deney yapılıyor bir doktor bebek ile çok güzel bir şekilde oyun oynuyor bebek mutlu annesi odaya girince çocuk ona odaklanıyor annesi sinirli bakıyor ve çocuk anında buz kesiyor oyundan kopuyor
Ya çay icmeye parka gittik adam arabadan indi hadi gel dedi buda geri durdu kuzenlerine gıcık olmuştu onalrdan ilgi bekliyordu. Kayınpederim de sen birkaç günde naisl yabani olmuşsun dedi. Birkaç gündür görmediler birbirini. Ama yinede üzüldüm.
Diğer kuzenlerine gıcık olduğu içinmiş içerleme bence unut gitsin bi sorun yok bence çocuk onlar
Yok işte çocuk için öyle diyen dede.
Utanmıştır yabanilikle alakası yok
Zaten yoktu da ama
Sustum sadece
İnsanın zoruna gidiyor
Öyle
sen değil faydasız kocan bişii yapsın
Orada değildi
illa orada olmasımı gerek. senden duyması yetmezmi
Evet yabani duruyor Dicek vi ara i da demişti
Sen birsey demedin mi
Bir şey demedim
Yok O da onun teki
Boş yapma derim
Bişey dememiş adam.
Emin misin
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten can sıkıcı olabilir. Bazen çocuklarımızın yeni ortamlara veya insanlara alışması zaman alabiliyor. O an duymamazlıktan gelmen iyi olmuş, sonrasında kayınpederinle yalnızken çocukların bazen böyle utangaç olabileceğini, özellikle de bir süre görmedikleri kişilerle mesafeli durabildiklerini tatlı dille konuşabilirsin. Önemli olan çocuğun kendini güvende hissetmesi. 💖 Çocuk dediğin, bazen yabani, bazen uslu; anneler hep haklı!