16 yaşındaki kızım don sütyen tişört banyo yapıyor. Nedenini sorduğumda bi seviyorum diyo bi utanıyorum diyo üstüne gitmek hata mı?

Psikolog arkadaş varsa onlardan da yorum istiyorum. Çoğu insan kızını bu yaşlarda kapalı olmaya teşvik ederken, sanırım biz tersiyle uğraşıyoruz. Hata bizde mi, yoksa hep böyle olur diye ısrarla üstüne gitmek mi gerekir, çünkü sürekli böyle.

Bu bi sorun ve düzeltilmeli
Üstüne gidilmemeli kendi tercihi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
16 yaşındaki kızım don sütyen tişört banyo yapıyor. Nedenini sorduğumda bi seviyorum diyo bi utanıyorum diyo üstüne gitmek hata mı?
Cevapla