Sürekli ağlayan, yapışık 14 aylık bebek ne zaman sakinleşir, normal mi?

Merhaba anneler. Kızım 14 aylık. Doğduğunda aşırı gazlı, sürekli ağlayan, 6'dan gece 12'ye kadar durmaksızın ağlayan bir bebekti. Bunun kolik olduğunu söylediler ama kızımın bu sorunları hiç bitmedi. Bu bildiğimiz diş, gaz vs. durumu değil yani bilmiyorum ama aşırı yoruluyorum, tükendim artık. Gündüz uykusu hiç yoktu, iki uyku yapıyor, ikisi toplasam 1 saat değil. Uyumak istiyor uyutuyorum, ağlıyor, odadan çıkmak istiyor, ağlıyor, dışarı çıkarıyorum, ağlıyor, parka gidiyoruz akranları ile iç içe olsun diye çabalıyorum, beni bırakmıyor, ağlıyor, ev içinde hep paçamda ve mızmız. Oyun oynuyoruz, ağlıyor, mızmızlık yapıyor. Bu ne zaman bitecek, var mı bu sorunu yaşayan? Çocuğum sanki bana yapışmak ve ağlamak için dünyaya gelmiş. Lütfen yaşamayan bunu şikayet olarak algılamasın çünkü uykusunu alamayıp sabahın 6'sından akşama kadar sürekli ağlayan ve kucağımdan inmek istemeyen, hiç bir şeyle oyalanmayan bir bebeğim var. Yol gösterin bana. Bugün camiye bile gittim okutmaya, evde sürekli dua açık, ben de okuyorum. Gelişimi de güzel aslında ama bağımsız değil, sanki sürekli ben ve ağlamak, mızmız olmak tek derdi. Kimsede durmuyor, kimse bakamıyor zaten, hep beni istiyor, artık ağlamaktan kusacak dereceye geliyor, bazen kusuyor. Lütfen gören cevaplasın, geçecek mi bu 🥺

Sürekli ağlayan, yapışık 14 aylık bebek ne zaman sakinleşir, normal mi?
Cevapla