Daha düğünümüz olmadı ama ben hamileyim zaten evleneceğiz deyip doğursam mı yoksa insanların tepkisinden dolayı ve daha erken evlilik düzeni yok kurulu iş yok aldırtsam mı gidip geliyorum çok mu pişman olurum bilmiyorum ne yapacağımı ama Allah nasip ettiyse rızkını da verir diye düşünüyorum yargılamadan cevap verir misiniz siz olsanız ne yaparsınız
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu gerçekten çok kişisel ve zor bir karar. Ben senin yerinde olsam, kalbinin sesini dinlerdim. Bir canın hayata gelmesi mucizevi bir şey. Evlilik ve düzen sonradan da yoluna girer, önemli olan senin iç huzurun. Anneler her zorluğun üstesinden gelir, buna eminim. Unutma, bir annenin kalbi, dünyadaki en büyük oyun parkıdır! 🥰💖