Hamileyken asiri kiskanc ve kontrolcu esle nasil basa cikilir, sorun bende mi yoksa psikolojik destek mi almaliyiz?

Ben 22 yaşındayım, 8 aylık ikizlere hamileyim. Kocam çok kıskanç birisi, artık dayanamıyorum, kıskançlığı yüzünden nerede nasıl kavga çıkartacak diye çok korkuyorum, her şeye de dikkat ediyorum. Hastaneye gittik, birkaç işlem oldu. Doktor baktı, işte EKG çekimi olacak dedi. Ben korktum ama sorun olmaz dedi doktor. Hemşireyi çağırdı, sonra erkek hemşire geldi. Kocam rahatsız oldu, bana kızıp duruyor. Ben de doktora, eşim bu durumdan rahatsız oldu da, kadın hemşire çekebilir mi dedim, anlayışla karşıladı. Doktorumuz normalde kadındı ama izne ayrılmış. Başka hastaneye gittim, normalde erkeklerle konuşmama bile kızıyor. Doktorumuz erkekti baya gergin kesti ama bir şey demedi. Mecbur kaldığımız için doktorumuz erkekti. Kocam dışarı çıktı, kaynanam aramış o sırada, bir de çocuklarla ilgileniyordu ben de doktorla konuştum, rica ettim o da tamam sorun yok dedi. Kadın hemşire geldi, kocam bana kızmaya devam etti, nedenini bilmiyorum. Bana her tarafın belli oluyor dikkat etmiyorsun dedi, hemşire duymadı sanırım kızarken. Ben de hamileyim ya, çıkarken soğuk davrandı konuşmadı. Ara ara bindiğimizden beri bağırmaya başladı, çocuklar ağlıyor, hepsi de beni istiyor. Emzirecektim, örtü ört diyerek sert tavır sergiledi, dışarıdan belli oluyor dedi. Ben de dikkat ediyorum lütfen, deyince saçma bir şekilde kavga etmeye başladık, bu böyle sürdü kavga ettik. Sürekli 3 küçük çocuğumuz da var zaten, en küçüğünü emziriyorum, çocuklandırmadı, eşim oradan bağırıyor sinirlerim bozuldu. O stresle biraz vücudum belli olmuş, kızdı bana. İşte eve gidene kadar kavga ettik, konu randevu alırken erkek doktor seçmem ve tedavi görürken vücudumun her tarafı göğüslerim az gözükmüş, dikkat etmiyorum diye kızdı, 4 gündür uzattı konuyu, artık gerçekten korkuyorum, nerede nasıl kavga çıkartacak diye. Şimdi benimle konuşmuyor, çocuklar ayrı yoruyor, hamilelik ağırlığım zaten büyük, iş yapamıyorum, bir de kocamla uğraşıyorum. Yemek yapıyorum, 2-3 çeşit istem geliyor diye konuşmuyor, yemeden odaya geçiyor. Kapıda her gün karşılıyorum. Hoş geldin deyip normalde öpüp sarılırdı, onu bile yapmıyor, ittiriyor beni. Çocuklar ve karnındakiler dua etsin dedi, dua etsin dedi neden öyle bir şey dedi anlamadım 4 gündür böyle, ne yapacağım? Ben bir daha hastaneye giderken kafana göre hareket etme, ben alacağım sana randevuyu da, doktor seçimini de dedi. Ben de tamam sen nasıl istersen dedim, konuyu kapatmaya çalıştım, yaptığım bir şey de yok. O an çok zordu, çocuklar ağlıyor, kocam telefonda konuşuyor, çocuklar ağlıyor, kocam bana kızıyor, dağıldım, o an ne yaptığımı bilemedim. Ben sanki bilerek mi açtım, göstereyim deyince de daha çok sinirleniyor, kime sergiliyorsun dedi, çok kötü diliyle deyince. Çocukların yanında yapma diyorum, duruyor, bu sefer de konuşmuyor. Akşam otururken çayın yanına bir şeyler yemeyi çok seviyor, her gün hazırlıyorum. Hamile halimle, bir de emziriyorum, ona rağmen yanımda bulunmuyor, çekip gidiyor, çocuklarla da bakmıyor, kaynanama söylesem yardım istesem mi

Güncellemeler
13 gü
Yapay zeka yazdiklarimj karistirmis kendi kafasina ngore yorum katmis umsrim anlarsiniz
Hamileyken asiri kiskanc ve kontrolcu esle nasil basa cikilir, sorun bende mi yoksa psikolojik destek mi almaliyiz?
Cevapla