Gebelik testinde 3 çizgi çıkması ne anlama geliyor, test bozuk mu yoksa hamile miyim?

Reglim 2 gün gecikti. Bu sabah test yaptım, silik ikinci çizgi çıktı.
Ama atmadım, sonra iyice bakınca 1 çizgi daha gördüm.
Yani toplamda 1 net çizgi çıktı ama 2 tanesi silik. Anlamadım, test bozuk mu yoksa hamile miyim?
Gebelik testinde 3 çizgi çıkması ne anlama geliyor, test bozuk mu yoksa hamile miyim?
Cevapla