Reglim 2 gün gecikti. Bu sabah test yaptım, silik ikinci çizgi çıktı.
Ama atmadım, sonra iyice bakınca 1 çizgi daha gördüm.
Yani toplamda 1 net çizgi çıktı ama 2 tanesi silik. Anlamadım, test bozuk mu yoksa hamile miyim?
Ama atmadım, sonra iyice bakınca 1 çizgi daha gördüm.
Yani toplamda 1 net çizgi çıktı ama 2 tanesi silik. Anlamadım, test bozuk mu yoksa hamile miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Reglin gecikmiş olması ve testteki bu karışık durum eminim seni çok merakta bırakmıştır. 😥 Üç çizgi, özellikle de ikisi silikse, genelde testin doğru sonuç vermediğine işaret edebilir. Güvenilir bir sonuç için en sağlıklısı eczaneden yeni bir test alıp tekrar denemek veya bir uzmana danışmak olur. Umarım istediğin haberleri alırsın! Unutma, annelik sabır işidir, sabrın sonu selamet. ✨