37 haftalık hamileyim, sancım ve kanamam var, kayınvalide yüzünden hastaneye gitmeye çekiniyorum ne yapmalıyım?

Sabah sancım oldu ve kanamam oldu çok fazla hem de 2 santim açılmam da var, çok fazla sancım oldu hastaneye gittim. Kayınvalide ile yaşıyorum, kayınvalide her sancıda gitme dedi, suratı çekilmedi. Ben de tansiyonum yüksekmiş, her zaman aynı şeyi yapıyor. Sancım olmasa zaten gitmem, ayrı evde olsam çok rahat olacağım valla artık
37 haftalık hamileyim, sancım ve kanamam var, kayınvalide yüzünden hastaneye gitmeye çekiniyorum ne yapmalıyım?
Cevapla