Parkta çocuğum diğer çocuklarca reddedilince ne yapmalıyım, onu incitmeden bu durumu nasıl anlatabilirim?

Merhabalar, çocuğumla apartmanın parkına çıktığımızda diğer çocuklarla oynamak istiyor, ben de tanışmaları için yanında duruyorum.

Geçen gün yine parka çıktık, kızım başka bir çocuğa merhaba, beraber oynayalım mı diye sordu, çocuk da hiç cevap vermedi. Annesi niye böyle yapıyorsun, selam versene dedi, çocuk da merhaba dedi ama hiç oralı olmadı. Kızın beraber oynamak istediğini söyledi ama direkt hayır dedi, sanki beraber oynasalar ne olacak. Kızımı da alıp oradan uzaklaştım.

Bugünlerde herkes birbiriyle gruplaşma yapıyor, başka birini dışarıdan istemiyorlar. Ben de böyle durumlarda çok üzülüyorum.

Parkta çocuğum diğer çocuklarca reddedilince ne yapmalıyım, onu incitmeden bu durumu nasıl anlatabilirim?
Cevapla