Çocuğun benliğini oluşturan tek kişi annedir buna katılıyormusunuz?

Mesela benim babamın hırsızlık suçundan toplam 25 suç kaydı var. Ama cezasını çekip çıktı ben bunu biliyorum. Suçunu bize önce söylemezdi onu utandırmak istemezdim. Gerçekten şuna inanıyorum ki bir çocuğu en kötü konuma ve en iyi konuma getirebilecek tek kişi annedir. Benim annem babamın zıddına çok muhafazakar, hak hukuk bilen insandır hayatı boyunca da pişman oldu babamla evlendiği için şimdi ise kanser hastası oldu. Tek bir kötü şeyinizi duyarsam harama el uzattığınızı falan sizi evlatlıktan reddederim ve hakkımı asla helal etmem diye bir annedir annem. Ama babamın annesi her zaman yaptığı şeyleri övmüş benim oğlum şöyle böyle diye büyütmüş asla haramdan helalden bahsetmemiş ne bulursanız getirin demiş. Benim annem bizi küçüklüğümden beri eğittiği için yerde 10 tl görsem kul hakkı haramdır diye alamam. Gerçekten anne her şeydir sizi doğru yola da kötü yola da sokacak tek kişi. Ama babaannem küçükken para bulduğumuzda gidip harcayın derdi. Annem ise bize bağırırdı.
Çocuğun benliğini oluşturan tek kişi annedir buna katılıyormusunuz?
Cevapla