Doğumdan sonra herkese karşı sıfır güven, herkesten şüphe duymak normal mi?

Son zamanlarda (özellikle doğumdan sonra) hiç kimseye güvenemez oldum, anneme babama bile güvenmiyorum. Etrafımdaki insanlar kayınvalidesine güvenip anahtarını bile vermiş, bende mümkün değil veremem. Kendi anneme bebeğimi bırakamıyorum. Arkamı döndüğüm gibi kendi istediklerini çocuğun ağzına zorla sokup yedirecek gibi geliyor. Tahammülüm de yok, bebeğe hazırladığım yemeğe tuz koy falan diyor kafayı yiyorum, 3-4 kez söyledim tuz vermiyorum diye, söyleyip duruyor sinir oluyorum tekrar eden şeylere. Çok kuruntu yapmaya başladım. Geçen gün bayramda herkes yemek yiyor kalabalık sofra. Bebeği kayınvalideme bırakıp arabaya gideyim dedim, kucağından geri aldım bebeğimi güvenemedim ya her şeyi yedirirse dedim. Sıfır güven, herkese karşı böyleyim çok yabanileştim, her an tetikteyim sanki herkes bana kötülük yapacak gibi geliyor siz de yaşıyor musunuz?

Doğumdan sonra herkese karşı sıfır güven, herkesten şüphe duymak normal mi?
Cevapla