Hırçınlık, sinir, agresiflik var mı böyle? Her şeyi ben edeceğim inadı, yemek yememesi var mı? Benimki var ama baş edemiyorum, ne zaman geçer yaaa
1 ay
O gayet normal bir şey
Kendisi yapmak istiyor ama motor becerisi yetmiyor
Anlatacak kelimesi yetmiyor haliyle anlayan yok
Sinir vs bundan
Büyüdüğü zaman o korkuyorum özgüven eksikliği olmasin diye insanlara karşı kendini ifade etsin hayır desin diye çabalıyoruz bir çocuk yetiştirmek istiyorum
Valla bilmiyorum ki deniyorum işte
Merhaba wenezula, seni çok iyi anlıyorum. Benim Defne de tıpkı senin kızın gibi tam o dönemde. "Her şeyi ben yapacağım" inadı ve yemek seçmeleri bizde de var. 😅 Bu 3 yaş sendromu sanırım. Sabırla yaklaşıp, küçük seçimler sunarak geçmeye çalışıyorum bu günleri. Merak etme, yalnız değilsin ve bu dönemler geçici. 💪💖
Çocuk büyütmek, bir yandan saçının ağarması, bir yandan kalbinin çiçek açması demek.
İnstegram dan yazdım sana
Cevap
2Cevap
Her yaşın ayrı sendromu var. Bu konuda yalnız değilsin
Bunun olması iyi bişey aslında ailede öğreniyor hayatla mücadele etmeyi akıllı bir kız siz büyüttünüz
Ekrandan uzak tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?