Beğendiğini söylüyor ama ağzında sürekli annesinin yemeklerinin lafı
1 ay
Beğendiğini söylüyor ama ağzında sürekli annesinin yemeklerinin lafı
Yeni evlenmiş birçok erkek öyle olur, ama zamanla düzelebilir. Mesela benim babam son 10 yıldır annemin yemeklerini babaannemin yemeklerinden daha çok sevdiğini söyler.
Sanki bu yaşına kadar annesiyle büyümüş gibi konuşuyor
Canım, bu durum birçok annenin başına geliyor. Eşin muhtemelen annesinin yemekleriyle büyüdüğü için o lezzetler ona nostalji hissi veriyordur. Kendi mutfağınla onun çocukluğunun lezzetlerini harmanlayabilirsin. 💖 Bazen birlikte onun annesinin tariflerinden bir şeyler yapmayı deneyin. Unutma, "Annelik demek, bazen yemeğe biraz da sabır katmak demek!" 👩🍳
Cevap
11Cevap
Yeni evlendiyseniz alisamamistir ama. surekli sürekli soylemeside garip çok istersen orada ye diyebilirsin 😅
Annesine gidebilse yiyecek zaten ama gidemediği için benim yemeklerime mahkum😂
Çok da yeni evli sayılmayız artık
Hahhahaha çok mantıklı
Hep danışırım tamam😅
😂😂
Alışmıştır ya zamanla da senin yemeklerine alışacak ağız tadı değişecek. Sonra da senin yemeklerini övecektir sabırlı ol inşallah bu süreç kısa sürer.
Merhaba, çok saçma bu,, herkesin el lezzeti dahi farklıdır, böyle bir şey kıyas edilemezki
Evet
annen sadece karnını doyurabilir bunu de unutmaaaaaa de
Anne yemekleri aklinda hala unutsun artik senin yemeklerine alışsın
Benim yemek yaptığıma şükretsin
En azindan ac birakmiyorsun dimi
Aynen işten yorgun geliyorum diye yapmayadabilirdim
Sende çalışıyorsun anladim valla sesini çıkartmasın bence otursun yesin
Evet yemek bulduğuna şükretsin
Haklısın sana evde destek oluyor mu yani ufakta olsa yardimi vs
Oluyor
İyi herseyi yuklemesin sana evde
O kadar da olamaz zaten
Kimisi elini surmez herseyi kadına yukler evde ondan sordum
Öyleleri de vardır aynen
Alisir zamanla senin yemeklerine merak etme alismasada mecburen yiyecek ☺️
Bir senede alışamadı ama mecburen yiyor
Baska sansi yok eninde sonunda alışır ya da keyfi bilir
Evet çünkü artık bırakacağım yakında
Yemek yapmayı
Yemek yapmayi mi birakicaksin
Evet
Hee bi an kocani birakicaksin zannettim😂
O kadar da değil saçmalama
Saka tabiki ☺️
Bırakmak da mantıklıymış aslında😂
Yok sen yinede birakma daha kötüsü bulur seni aman Allah korusun 😂
Ay aman
Arada kocani annesine götür iyice bi yesin orada o ona baya gider ses cikartmaz😂
Gidemiyor garibim
Neden uzakmi çok
Yazın gidiyor sadece. Bayramda da izin alamadı iyi oldu ona😅
Yazik adama ya 😂
Dualarım kabul oldu
Sende az degilsin kaynana düşmanı 😂
orada yediriyor yediriyor buraya gelince benim yemeğimi gözü görmüyor
Eşinde abartiyo biraz el farkı illa olur belkide senin yemek lezzetin daha iyi ama onun annesine alistigi icin oyle geliyo ona
Evlenmeden önce de bu kadını fazla görmüyordu ki sanki sürekli onun yemeğini yiyormuş gibi davranıyor😅
Sana inatmi yapiyo ne 😃
Galiba
boş ver baska uygunsuz huyu yoksa takilma 😃
Sinir bişey😂😂
var mı baska huyu öyle yoksa😂
Değişik değişik şeyleri var
Merak ettim valla şimdi 😃
Takıntılı ve bir anda sinir patlaması yaşayabiliyor
Himm biraz abartili kiskanclik var galiba
Evvet
Oda kötü ya insan nasil giyinecegini ne yapacağını şaşırır tepki verecek diye
Dinlemiyorum ki ne derse desin
Vayy dominant kadinsin biraz iyu yapiyorsun oda abartmasin
Dinlersem sonu gelmez
Haklısın nasil alisirsa oyle gider yoksa tepene çıkar gereksiz yere
Aynen öyle
Çocuk istemiyo mu peki elin kolun bağlansın diye ister erkekler genelde 😃
İstemez olur mu
Erken daha ya sirf onun için ister başını cocuktan kaldırmasin diye
Farkındayım zaten
Farkinda olman iyi herseyin zamanı var tadini cikartin evliligin cocuk olunca hersey zorlaşır
Evet biliyorum
Peki iyi o zaman baya guzel sohbet ettik iyi gunler dilerim canin sıkıldığında yazabilirsin istersen
Çocuktan daha önemli planlarım var zaten
Teşekkürler iyi günler diliyorum
Yani plan tabiki vardir ne oldugunu bilememde senin icin iyi olansa planın olur inşallah rica ederim bu arada
Umarım diyelim
Olur ya sen kararli ol olur
Aynen öylee🙏
Görüşürüz kendine iyi bak☺️
Bayy
Bayy bay şekerimmm☺️
Sende karsilastiracak bir seyler bul yardimci olurum sana
Tamam gitsin anasında yesin.
Gidemiyor maalesef o yüzden benim yemeklerime mahkum😂
O zaman sesini kesip yesin yemeklerini
Aynen
Bilmem ki, bir gün de onun yemek yapmasını iste.
İşten erken geliyorum diye hep ben yapıyorum ama bırakıcam artık sinirim bozuldu kendi yapsın
Annesininkini dsha güzel buluyor
Bulsun
Burcu ne
Kova
tamam
nasıl . adam o oyle
Ne bileyim sinirimi bozuyor
sence ne olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?