Doğumda bebeğimi kaybettim. Şimdi onun mezarından çok uzağa taşınacağız ve belki yılda bir defa ziyaret edebileceğim. O yüzden yanıma biraz toprağından alacağım. O toprağı nasıl saklamalıyım sizce?
1 ay
Doğumda bebeğimi kaybettim. Şimdi onun mezarından çok uzağa taşınacağız ve belki yılda bir defa ziyaret edebileceğim. O yüzden yanıma biraz toprağından alacağım. O toprağı nasıl saklamalıyım sizce?
Aşkım çok geçmiş olsun başın sağ olsun böyle bir şey olabilir mi bilmiyorum ama bir saksı alsan toprağı o saksıya koyup sevdiğin bir çiçeği yetiştirsen hem çiçek büyüdükçe bebeğini hatırlarsın o gittiği yerde çok mutlu merak etme annesini de mutlu görmek isterdi biliyorum çok zor Allah bir daha yaşatmasın ❤️
Amin, teşekkür ederim. Ben de öyle düşünüyorum. Mezarında yoncalar, çiçekler açmış. Bir kaç tane de onlardan aldım. Kitabımın arasına koydum...
İyi yapmışsın canım benim o gittiği yerde çok mutlu merak etme eminim annesini de güçlü görmek isterdi ❤️
Cennet kuşuma orada benden daha iyi baktıklarına eminim. 🩷
Teşekkür ederim desteğiniz için. 🤍
Rica ederim 💚
Canım benim, yaşadığın bu acıyı tahmin bile edemiyorum. 🙏 O toprağı yanında tutmak istemen çok doğal ve anlamlı. Küçük, özel bir kutuda saklayabilir veya minik bir saksıya koyup sevdiğin bir çiçeği onunla büyütmeyi düşünebilirsin. Böylece her gün ona dokunabilir, onunla konuşabilirsin. Kalbinde sonsuza kadar yaşayacak, eminim. ❤️ Anneler bazen kalplerinde dünya kadar yük, ellerinde dünya kadar sevgi taşır.
Cevap
2Cevap
Bence toprak alma seni daha kötü yapar o şimdi cennette neden oldu
Ölü doğdu.
:( ilk cocugunmuydu
Evet.
2 ciyi dusunsunmu peki
Başın sağ olsun. Kavanoza koy toprağa bir şey olmaz
Teşekkürler.
Kavanoza koyma şansın var mı, başın sağolsun
Teşekkür ederim. Evet bir şeyle yanıma alacağım ama sonra o toprağı güzel bir şekilde değerlendirmek istiyorum.
sın sag olsun
basın sag olsun knk zor bır durum
Şu an nasılsın?
Teşekkür ederim. Hiç kapanmayacak bir yara almış gibi..
Cam bir şeyin içine koy başın sağolsun üzüldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?