Doğumuna az kaldı, bunun bahanesiyle de kıyafet alacağım :D ama ne tür şeyler rahat olur bilmiyorum. İlk olduğu için
1 ay
Doğumuna az kaldı, bunun bahanesiyle de kıyafet alacağım :D ama ne tür şeyler rahat olur bilmiyorum. İlk olduğu için
Merhaba, sağlıkla kucağına alırsın umarım. Emzirmek hem anne hemde bebek için önemlidir, dolayısıyla rahat edebileceğin daha doğru tabirle göğüslerine rahat ulaşabileceğin kıyafetler almak gerekir, özellikle kısa fermuarlı üstler, emzirme sutyenleri ve emzirme atletleri senin işini fazlasıyla kolaylaştıracaktır
Doğumuna az kalmış, ne güzel bir heyecan! 🥰 Emzirme döneminde en büyük rahatlığın düğmeli veya fermuarlı üstler ve emzirme atletleri olacak. Giy-çıkar pratikliğiyle hayatını kolaylaştıracak. Ayrıca salaş tunikler ve geniş kesimli elbiseler de her zaman kurtarıcın olur. Unutma, anneliğin ilk kuralı: Rahatlık varsa, hayat var! ✨🍼
Cevap
4Cevap
Bunun bahanesiyle kıyafet alacağım mı? Normalde alman yasak mı ne saçma cümle o
Ay dikkat ettiğin şeye bak ya milleti yargılamaktan zevk alıyorsunuz herhalde
Sanki kocan kıyafet almıyormuş gibi yazmışsın qjdkcmcmfmcjdjfjfj
Asıl amacımın direkt emzirme kıyafeti değil bunun bahanesiyle yeni kıyafet alışverişi yapacağım demiştim mizahlı bir şekilde ama başka yerinizden mi anlamak istiyorsunuz bilmiyorum.. Ayrıca kocamın bana kıyafet almasına gerek yok benim kendi maaşım var 😼
Çok güzel sevindim adına
Rahat olur derken. Kendin için mi yoksa göğüsünü hemen çıkarmak için mi diyon aşkım nasıl bir şey düşünüyorsun anlamadım sorunu
Yani ikisi içinde aslında ama daha cok kolay emzirmek için
Sutyensiz olarak ne dersin o da daha kolay çıkarman için yardımcı olur ve bazı elbiseler var emzirmeye özel onlardan alabilirsin
İlk Örtü al koyu renk bence birde bakalım ki çocuk emecek mi birde o dert var
Bol şeyler rahat olur yani
düğmeli elbiseler
düğmeli bluzlar
Tişört
Elbise
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?