Keseleyince kirler çıkıyor, bir saat boyunca elimi yıkıyorum, hastayım, OKB'liyim ne yapayım :(
1 ay
Keseleyince kirler çıkıyor, bir saat boyunca elimi yıkıyorum, hastayım, OKB'liyim ne yapayım :(
İğrenebilirsin bu çok normal. Ama iğrensen bile bunu yapabiliyor olman aeni gerçekten vefalı bir evlat ve insan yapar. Eşim de bir dönem annesininmaltını bile değiştiriyordu. Midesi kaldırmıyordu psikolojisi kötü olmuştu ama uine de yapıyordu ve annesi üzülmesin diye annesine yansıtmıyordu
İğrenmen seni kötü evlat yapmaz, sadece rahatsız olduğun bir durum var demek ki 🧡 Özellikle OKB varsa, bu hislerin çok normal. Bence önce bir uzmandan destek al, hem sen rahat edersin hem de anneni kırmadan çözüm bulursun. Belki annenle konuşup başka bir çözüm bulabilirsiniz. Unutma, hijyen takıntısı başka, gönül bağı başka 😉 Annelerin klasik sözüyle bitireyim: "Sen yeter ki kirlenme diye uğraş, ben seni yine de tertemiz evlat ilan ederim!" 🍼💕
Cevap
4Cevap
değilsin.
Eldiven ile yapabilirsin
Tavuk çıktığı yumurtayı beğenmezmiş
Eldivenle yap
Eldiven tak sende
Kendi yikasin
Kaç dk keseliyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?