Çok bilinen isimleri sevmiyorum, saçma sapan Batılı isimleri de sevmiyorum. Bu ismi koymak istiyorum. Ne yapabilirim
1 ay
Mevhibe isminin anlamı 'Allah vergisi, lütuf' demek; evet, manası çok derin ve çok güzel, buna hiç şüphe yok. Ama biraz gerçekçi olmak lazım; biz şu an Alfa kuşağından bahsediyoruz. Bu çocuklar bambaşka bir dünyanın içine doğuyorlar ve ileride bu kadar eski tarz bir isimle akranlarının arasında kendini rahat hisseder mi, yoksa isminden dolayı sıkıntı mı yaşar iyi düşünmen lazım. İnsanların her şeye karışması bazen can sıkıcı olsa da, çocuğunun gelecekteki konforunu düşünmek de senin sorumluluğun. Eğer bu isimden vazgeçmek istemiyorsan, yanına mutlaka modern ve kısa bir isim daha ekle ki kızın büyüdüğünde hangi ismi kullanmak istiyorsa onu seçebilsin. Yani hem senin gönlün olsun hem de çocuğun ileride zorluk çekmesin, her şeyin ortasını bulmak en iyisidir.
İsim senin çocuğunla kuracağın bağın bir parçası, o yüzden başkalarının lafı çok belirleyici olmamalı. Mevhibe eski ama anlamı olan bir isim, bunu seviyorsan kullanmakta sakınca yok. İnsanlar başta çok yorum yapar ama zamanla alışır. Önemli olan senin içinin rahat etmesi.
O diğer insanlar gibi olmayacak. İsmi gibi farklı olacak. Herkesten farklı bi aurası olacak. Bu ismi o yüzden kpymak istiyorum. İsimler kaderi yönlendirir
Bence Mevhibe çok zarif ve güçlü bir isim, hem köklü hem de az duyulan, tam senin istediğin gibi 🧡 İnsanlar her şeye karışır, iş çocuk isimlerine gelince iyice uzman kesiliyorlar 😄 İçine siniyorsa eşinle karar ver, gerisi teferruat. Unutma: İsim anne-babanın, dedikodu akrabaların hakkıdır 😂👩👧
Cevap
6Cevap
Sen bilirsin ama bu kötü olduğu gerçeğini değiştirmez.
Bende saçma sapan Asel Lila Okyanus Alya gibi isimlerden çok daha güzel bir isim
Onlar da kötü zaten.
Sen bi isim önerrr banaa
Özelden yaz
Bence güzel isim bağış, ihsan, lütuf ve Allah vergisi anlamına gelen bir arapça kökenli bir isimdir olabilir
ismet inönünün eşinin ismi güzel bir isimdir efendim
Aynı zamanda Cemal Süreya lavinya şiirini Mevhibe adlı aurası çok güçlü bi kadına ithaf etmiştir. Kızım da dolaylı olarak benim lavinyam olsun istiyorum
haklısınız sizin tercihinizdir fakat, toplum açısından iyi izlenim vermez, çocukla büyüyünce arkadaşları dalga geçer psikolojisi bozulabilir. O yüzden bazı konularda popüler kültüre ayak udurmak zorundayız.
Özdemir asaf yazacaktım yanlış olmusss
Vintage her zaman daha değerlidir
çok doğru, ama türkiye gibi cahil bir ülkede yaşadığınızı unutmayın.
İsim absürt değil konulabilir. Başkalarını boş ver.
Kızın ilerde bu ismi beğenmeyebilir bence 2 isim koy en azından beğenmezse diğer ismi kullanır
O kız büyüdüğünde isminden nefret edecek rez alın.
Bence nefret edilecek bir isim değil. Aksine aurası diğer insanlardan daha yüksek olacak
Sen bilirsin knk
Bence güzel isim
İsmet İnönü'nün eşinin ismi
İlk kez duydum
Neden bu isim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?