Düştükten sonra ayağım şişti ama morarmadı, yarına kadar kendiliğinden iner mi?

Ayağım şişti ama morarmadı. Bi de üstüne arkadaşlara söz verdim diye 1,5 saat uzaklıktaki buluşma yerine gittim bu ayak ile. Geçer mi yarına kadar? 🥹😂 Dizim de kan içinde kaldı. İnşallah iz falan kalmaz.
Güncellemeler
1 ay
Arkadaşlar şişi inmedi ama ben yürüyüşe çıkacağım, yerimde duramıyorum🥹🫶🏻
Düştükten sonra ayağım şişti ama morarmadı, yarına kadar kendiliğinden iner mi?
Cevapla