Bir kurabiye yüzünden ailemin bu kadar üzerime gelmesi normal mi ya?

Ben bir kere Starbucks kurabiyesi yapmıştım damla çikolatalı. Her neyse çok güzel olmuştu ama içinden kıl çıktı, benim kılım değil, kaşıktan gelen bir kıl, dolaptan çıkarmıştım beyaz tüy vardı. Her neyse yarın kardeşimin kermesi var, gel bana yardım et diyor, ben de tam yardım edecekken annem bağırıyor, ev içinde sakın o kıza yaptırma, kıl çıkar rezil oluruz diye, ben de tamam dedim. Ondan sonra annem 1 saat bu lafı sakız gibi çiğnedi. Sonra babam geldi, annem şikayet etti beni, bu kız sakın yapmasın diye, benim tamam dememe rağmen. Babam da bağırdı, sakın yapma bak sakın dedi. Kardeşime malzemeleri hazırlayayım dedim, sadece unu koyacağım tezgâhın üzerine, bir de 1 yumurta. Neyse tam yumurtayı aldım, babam bağırdı, bırak sen sakın yapma diye, annem de bağırdı. Bir çöktüm, yoruldum gibi ya, zorbalandım, baya çok üstüme geliyorlar, küçük düşürülmek acıttı.
Bir kurabiye yüzünden ailemin bu kadar üzerime gelmesi normal mi ya?
Cevapla