Ben bir kere Starbucks kurabiyesi yapmıştım damla çikolatalı. Her neyse çok güzel olmuştu ama içinden kıl çıktı, benim kılım değil, kaşıktan gelen bir kıl, dolaptan çıkarmıştım beyaz tüy vardı. Her neyse yarın kardeşimin kermesi var, gel bana yardım et diyor, ben de tam yardım edecekken annem bağırıyor, ev içinde sakın o kıza yaptırma, kıl çıkar rezil oluruz diye, ben de tamam dedim. Ondan sonra annem 1 saat bu lafı sakız gibi çiğnedi. Sonra babam geldi, annem şikayet etti beni, bu kız sakın yapmasın diye, benim tamam dememe rağmen. Babam da bağırdı, sakın yapma bak sakın dedi. Kardeşime malzemeleri hazırlayayım dedim, sadece unu koyacağım tezgâhın üzerine, bir de 1 yumurta. Neyse tam yumurtayı aldım, babam bağırdı, bırak sen sakın yapma diye, annem de bağırdı. Bir çöktüm, yoruldum gibi ya, zorbalandım, baya çok üstüme geliyorlar, küçük düşürülmek acıttı.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer