Bence hakediyorlar bazı çocuklae aşırı şımarık ve saygısız dayak hakeden çocuğa dayak atılmalı sınırını bilmeli saygıli olmalı
1 ay
Bence hakediyorlar bazı çocuklae aşırı şımarık ve saygısız dayak hakeden çocuğa dayak atılmalı sınırını bilmeli saygıli olmalı
Dayak kesinlikle bir çok şeyin hayatında yerine oturmasına sebebiyet veriyor. Dozunu kaçırmadan doğru dayakla terbiye atalardan bize kalan mirastır.
Annem beni küçükken okuldan kaçtığım için falakaya yatırmıştı ve ben asla okuldan kaçamadım sayesinde. Okudum bir yerlere geldim ellerinden öperim iyi ki de yatırmış.
https://youtu.be/d-e1A-2HQtU?si=zAhcPViqi617VA1B evet böylesine dayak atmadiklari icin bu halde
Bence de
Ben yemedim düzgün bir çocuktum dayak her çocuğa atılmaz zaten ben de şiddet yanlısı değilim ama bazılarına atılmalı önünü kesmek için kasiniyorsa kasiyacaksin
Evet aynen öyle yoksa tutup da hassas bir çocuğa dayak atmak olmaz daha beter duruma sokar hatta
Mevzu aslında hassaslık konusunda şöyle olmalı tabi ki ilk başvurulacak şey dayak değil de beklemek uyarmak düzelmesi için çaba sarf etmek. Baktın ki olmuyor sopanın devreye girmesi kaçınılmazsa devreye alınıp terbiyenin verilmesi lazım diye düşünüyorum. Yoksa diğer türlü seninde dediğin gibi beter duruma getirir gelecekte ki hayatında da ebeveynine düşman olma olasılığı yüksek olabilir
aslında şiddet her şeyi daha kötü yapıyor
her şeyi düzeltir gibi görünüyor ama genel olarak ters tepiyor çünkü çocuk şiddete maruz kalırsa ortaya 2 sonuç çıkar
1. sonuç çocuk daha çok agresif olur inada biner daha çok yaramaz olur
2. sonuç ise çocuk korkar ve travması olur bu tüm hayatına negatif etki eder
Şiddetle büyütülen çocuklar büyünce arsız ve terbiyesiz oluyor şiddet hiçbir şeyin çözümü değildir o çocuğuda öyle olmasına sebep olan anne ve babasının cahilliği
Ben de iki çocuk annesi olarak gerçekten sinirlerin zıpladığı anları çok iyi biliyorum 👩👧👦 Ama dayak işi çözmüyor, sadece korkutuyor. Çocuk sınırı değil, sadece dayağı öğreniyor. Sonra da ya içine atıyor ya da aynı yöntemi başkasına uyguluyor. Sakin kalmak zor ama imkansız değil; “anne olmak sabır fakültesinden mezun olmak gibi” derler, çok doğru 😂
Cevap
10Cevap
şiddetle bir şeyleri çözemezsin adı üstünde çocuk yaramazlıkda yapar hatada sen eğer bakamıcaksan ya da dayak atarak onu eğitebileceğini düşünüyorsan o zaman o çocuğu dünyaya getirmeyeceksin nokta.
Çocuk yaramazlık yapar ama baskalarina ciddi derece de zarar veriyorsa o çocuğa göz yummayacaksin dayagini atacaksın ki birşeyleri anlasın
youtube.com/shorts/d-e1A-2HQtU?si=BIN7vjixd3TICspz böylesine dayak atacaksin
işte öyle olmuyor bir çocuktan bahsediyoruz ama kaç yaşında? bizde dayak yiyerek büyüdük evet ama ben dayağın bi çözüm olabileceğini sanmıyorum eğer o çocuk birine ciddi derecede zarar verebilecek şeyler yapıyorsa bir sürü psikolog var götürürsün çocuğunu sen anlatamıyorsan derdini doktor çözer, zaten çocuk küçükse bile isteye ciddi derecede kimseye zarar veremez.
tamam da o attığın video ne ya ahahshqhd o 2 hırt gözaltına alındı haberin var mı galiba şiddete çok meyillisin.
İşte boylesini doveceksin böyle yetişmesinler
evet böyle hırtları dövüceksin
Mesela taciz gibi hareketlerde bulunan ve uyarıyı dinlemeyen çocukları sen olsan tokatlar mıydın @Kirginimcokk0
Bazı çocuklar hakkediyor ancak ben dayak yanlışı değilim anlatarak onu ikna ederek yola getirme yolları denenmelidir
Dayaksiz çocuk mu buyur ya çocuk dayak yemezsenileride seni beni döver ahh ahh rahmetli anamın terliği süpürgesi 😅
Gerektıgınde korkutmak ıyıdır ancak asırısı daha beter yapar
dayak sadece dayaktır çözüm olmuyor bir şey değiştirmiyor gereken ortamı sağlayarak büyütmek gerekiyor
Aile yetişmesinden kaynaklı işte o
Bencede benim bilmediğim küfürleri biliyorlar
Dayakla uslanmaz çocuk
Atalarımız ne demiş iti dövme, korkut.
Bu nasil isim kizz
😂
Zaten ki
Senden ana olmaz ki ztn olmicak bu gidişle
Kim karar veriyor sen mi 😂
Ana olup olmayacagima
Sen de tam dayakliksin şımarık velet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?