18 yaşındaki kardeşim işe başladıktan sonra içine kapandı, neden böyle oldu ne yapmalıyım?

Kardeşim 18 yaşında erkek, normalde çok sevecen, sevgi dolu, kibar, merhametli, esprili, güler yüzlü, yardımsever bir çocuktur, herkes tarafından çok sevilir fakat işe girdiğinden beri çocuğa bir şeyler oldu. Eve geldiğinde kendini odasına kilitliyor, sadece yemek yemek için bir de tuvalet vs. için odasından çıkıyor. Hiçbirimizle muhatap olmuyor, sadece bana karşı daha yumuşak ama bir şey anlatmıyor. Ne oldu sizce bu çocuğa, güler yüzlü çocuk gitti, mahkeme duvarına döndü. Ne yapmam gerek
18 yaşındaki kardeşim işe başladıktan sonra içine kapandı, neden böyle oldu ne yapmalıyım?
Cevapla