Cocuk zorbaligindan Allah'a siginirim, cocuklar neden boyle?

çirkinim, kız çocukları yolumu kesip çok güzelsin diyor, başka çocuklar da arkadan güzelsin zohaha diye gülüyorlar.

Bir çocuk da "Ablaa, şuradaki çocuklar dedi ki sen çok çirkinmişsin" dedi. Okulun yanında oturduğum için mecbur görüyorum bunlardan nefret ediyorum bunların anasını filan tanımıyorum he beni sevmediği için öyle yapan çocuklar değiller tanımadığım çocuklar, işe gelip giderken görüyorlar sadece ve yaşları çok küçük

Cocuk zorbaligindan Allah'a siginirim, cocuklar neden boyle?
Cevapla