5 aylık hamileyim, doğum sonrası evde yalnız kalmak istemem normal mi, neden yalnız bırakılmak istenmiyor?

Arkadaşlar 5 aylık hamileyim, doğum sonrası eve geldiğimizde kimsenin bana bakmamasını istiyorum, tek başıma kocamla kalmak istiyorum. Biz ayrı şehirlerde oturuyoruz, kocamla annem de yalnız kalamazsın, herkes yalnız bırakılmasını diyorlar, neden diye soruyorum susuyorlar.

5 aylık hamileyim, doğum sonrası evde yalnız kalmak istemem normal mi, neden yalnız bırakılmak istenmiyor?
Cevapla