Babam benle hiç konuşmuyor neden
tek çocuğum ve tek çocuklar genelde ailenin biriciği olur değil mi? ben değilim babam asla benle iletişim kurmuyor basit bir nasılsın bile demiyor, derslerin nasıl bile demiyor en küçük konuşma deneyimim onun sinirlenip fiziksel şiddete uğramamla bitiyor. Hani bu zamana kadar hiç sorun da çıkarmadım sigaram ve alkolüm yok gece dışarı çıkmam açık giyinmem derslerim hep iyiydi... ama bu kadar umursanmamak o kadar zoruma gidiyor ki veli toplantıma bile hiç katılmadı.. bir kere seni seviyorum kızım demedi bir kere bana sarılmadı o kadar ruhsuz ki gözlerinde bir duygu kırıntısına rastlayamazsın sevgiye gerçekten çok açım zaten annem yok neden böyle bir yerde doğdum bilmiyorum gerçekten çok açlık çekiyorum aile sevgisine anlatamam... ben ne yapmış olabilirim ki benle hiç konuşmuyor eve geliyor ya uyuyor ya da bilgisayar oyunu oynuyor nasılsın diyorum zorla konuşturulmuşum gibi cevap veriyor konuşmaya da korkuyorum artık ama geçenlerde sarhoş olduğunda seni çok seviyorum kızım deyip sarılmıştı ilk defa... odama geçince çok duygulanıp ağlamışım çok güzel bir histi ama bir daha olmadı.. hayır bir insan kızını hiç mi umursamaz... ama eve geliş saatimi umursuyor anca makyaj yaparsam yapma diyor onun dışında nasılım hiç umrunda değil... ciddili neden böyle ya açıklayabilecek var mı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer