Babam neden benimle hiç konuşmuyor, beni sevmiyor mu yoksa bende mi sorun var?

Babam benle hiç konuşmuyor neden

tek çocuğum ve tek çocuklar genelde ailenin biriciği olur değil mi? ben değilim babam asla benle iletişim kurmuyor basit bir nasılsın bile demiyor, derslerin nasıl bile demiyor en küçük konuşma deneyimim onun sinirlenip fiziksel şiddete uğramamla bitiyor. Hani bu zamana kadar hiç sorun da çıkarmadım sigaram ve alkolüm yok gece dışarı çıkmam açık giyinmem derslerim hep iyiydi... ama bu kadar umursanmamak o kadar zoruma gidiyor ki veli toplantıma bile hiç katılmadı.. bir kere seni seviyorum kızım demedi bir kere bana sarılmadı o kadar ruhsuz ki gözlerinde bir duygu kırıntısına rastlayamazsın sevgiye gerçekten çok açım zaten annem yok neden böyle bir yerde doğdum bilmiyorum gerçekten çok açlık çekiyorum aile sevgisine anlatamam... ben ne yapmış olabilirim ki benle hiç konuşmuyor eve geliyor ya uyuyor ya da bilgisayar oyunu oynuyor nasılsın diyorum zorla konuşturulmuşum gibi cevap veriyor konuşmaya da korkuyorum artık ama geçenlerde sarhoş olduğunda seni çok seviyorum kızım deyip sarılmıştı ilk defa... odama geçince çok duygulanıp ağlamışım çok güzel bir histi ama bir daha olmadı.. hayır bir insan kızını hiç mi umursamaz... ama eve geliş saatimi umursuyor anca makyaj yaparsam yapma diyor onun dışında nasılım hiç umrunda değil... ciddili neden böyle ya açıklayabilecek var mı...

Babam neden benimle hiç konuşmuyor, beni sevmiyor mu yoksa bende mi sorun var?
Cevapla