Bebeğim etmiyor bana alışması için ne yapabilirim?

Boşanma aşamasında olduğum eşimden doğumdan sonra direkt oğlum benden alındı ailesi ve kendisi tarafından. Geç şikayet ettim arkamda kimsem olmadığı için. Mahkemede olmayan psikolojik sorunlarımı bahane ederek daha oğlumu almaya çalıştılar ama Allah'a şükür evladımı aldım yeni. Ancak emmiyor istemiyor aç kalıyor. Başka birini mi emdi mama mı içti bilmiyorum konuşmak bile istemedim onlardan nefret ettiğim için.. Nasıl alıştırabilirim kendime. Çok acıkınca emiyor sadece o bile zorla.

Bebeğim etmiyor bana alışması için ne yapabilirim?
Cevapla