Selam arkadaşlar. Annem her gece tv izliyor 3-4'e kadar. Ben de sınava hazırlanıyorum ama tv bağırdığı için uyuyamıyorum ve onunla izlemek zorunda kalıyorum. Yine böyle bir günün sabahında bir mahkeme vardı az önce ev yine küçük olduğu için annemin sesine uyandım ve ‘ne zaman gideceksin’ diye sordum. Geçen hafta da bu mevzu yüzünden tartışmıştık bu yüzden gerizek.. ma.. senden bir b… olmaz dedi. Çok bencilmişim. İnsanların hayat akışının olacağını düşünmüyormuşum sadece kendi rahatımı düşünüyormuşum. Bana hakaret ettiği için de tartıştık tabi. Sizce bunlar normal mi? Gece zaten 4'te 5'te uyudum senin için sabahta uyandırıyorsun deyince ‘sanki uyuyacak mıydın o saatte, madem uyumak istiyordun uyusaydın’ diyor.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer