Annemin geceleri sabaha kadar TV acik tutmasina sinir olmam bencillik mi?

Selam arkadaşlar. Annem her gece tv izliyor 3-4'e kadar. Ben de sınava hazırlanıyorum ama tv bağırdığı için uyuyamıyorum ve onunla izlemek zorunda kalıyorum. Yine böyle bir günün sabahında bir mahkeme vardı az önce ev yine küçük olduğu için annemin sesine uyandım ve ‘ne zaman gideceksin’ diye sordum. Geçen hafta da bu mevzu yüzünden tartışmıştık bu yüzden gerizek.. ma.. senden bir b… olmaz dedi. Çok bencilmişim. İnsanların hayat akışının olacağını düşünmüyormuşum sadece kendi rahatımı düşünüyormuşum. Bana hakaret ettiği için de tartıştık tabi. Sizce bunlar normal mi? Gece zaten 4'te 5'te uyudum senin için sabahta uyandırıyorsun deyince ‘sanki uyuyacak mıydın o saatte, madem uyumak istiyordun uyusaydın’ diyor.

Annemin geceleri sabaha kadar TV acik tutmasina sinir olmam bencillik mi?
Cevapla