Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?

2023 senesinde hamilelik şüphesiyle beta HCG testi vermiştim ve sonuç 0,15 çıkmıştı yani negatif, yalnız regl gecikmem vardı. 1 ay sonra doktor HCG'yi tekrarladı sonuç pozitifti.
2 çocuğumu da bu şekilde öğrendim.
Şimdi son fotoğraftaki beta HCG 0.200 yani negatif gebelik yok görünüyor fakat yine aynı şekilde regl gecikmesi var, acaba bu değer yükselir mi yoksa tamamen düşer sıfır olur mu?
Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?
Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?
Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?
Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?
Cevapla