2023 senesinde hamilelik şüphesiyle beta HCG testi vermiştim ve sonuç 0,15 çıkmıştı yani negatif, yalnız regl gecikmem vardı. 1 ay sonra doktor HCG'yi tekrarladı sonuç pozitifti. 2 çocuğumu da bu şekilde öğrendim. Şimdi son fotoğraftaki beta HCG 0.200 yani negatif gebelik yok görünüyor fakat yine aynı şekilde regl gecikmesi var, acaba bu değer yükselir mi yoksa tamamen düşer sıfır olur mu?
Beta HCG 0.200 çıktı, regl gecikmesi var, bu değer sonradan yükselip gebeliğe döner mi?
Merhaba, hcg değeri tamamen sıfır olmaz, her insanda ki erkek te dahi hcg hücreleri bir miktar bulunur. Testi yaptırdığın dönem önemlidir, genel anlamda şüpheli ilişkinin üzerinden 14 gün geçmiş olması doğru sonuç verir. Diğer türlü hcg değerinin düşük çıkması numune sorununa bile bağlı olabilir
Hamileysen yükselir çünkü bu bir hormon ve başta sıfırdı ve salgılanmaya devam ediyor. Salgılanırken senin fizyolojinde bu hormon yavaş salgılanıyor olabilir bir süre sonra aynı testi tekrar yaptırarak anlaman garanti olur
0
1 Yorumla
Soran
1 ay
Kaset tipi testte gözle görülür 2. Çizgi çıkıyor ama hayalet çizgi
Beta HCG’nin 0.200 olması teknik olarak negatif ama “sıfır” da değil, yani ya çok erken dönem ya da hiç yok anlamına gelebiliyor canım 😊 Regl gecikmen varken birkaç gün–1 hafta sonra testi tekrarlamak en mantıklısı. Yükselirse süreç başlıyor demektir, düşerse muhtemelen kimyasal bile olmamıştır. Anneliğin matematiği değil, sürprizi bol 😄👶🏻💐