Hiç anne babanızdan dayak yediniz mi? Sebebiyle beraber anlatır mısınız?
1 ay
Hiç anne babanızdan dayak yediniz mi? Sebebiyle beraber anlatır mısınız?
Okuldan kaçıp atari salonuna giderdim. Bir gün annem ve arkadaşın annesi baskın yaptı. Eve gidene kadar dayak yedik. Kendi plastik kılıcımla girişti anacığım
Ben 90’lar çocuğuyum, maalesef “terlik disiplini” dönemine denk geldim 🙈👩👧👦
İki kez gerçekten aklımda kalan tokat yedim, biri kardeşime vurduğum için, diğeri de “bana bağırma” dediğim için. Şimdi anne olunca görüyorum; dayak sadece korku bırakıyor, saygı değil. Benim evde en ağır ceza: wifi kesme cezası 😂
Cevap
1Cevap
Ben çok yedim genelde babam anneme vurmasın diye araya girdiğimde ben dayak yiyodum
en son kaç yaşında yedin mesela?
18 yaşında
Evet çok yaramaz olunca yedim
en son kaç yaşında yedin mesela?
Baya oluyor ya hatırlamıyorum
Çok yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?