17 aylık bebeğe uyku eğitimi verirken bu kadar ağlaması normal mi, yanlış mı yapıyorum?

Yanında sandalyede oturuyorum dokunmak çok ağlamalı durumlarda saniyelik mümkün. Ama göz teması, öpmek, sarılmak yok. 17.5 aylık, kelimeleri yeni yeni öğrendiği zamanda bebeğim beşiğinden sarılmaya çalışıyor, "anne al al" deyip yana yakıla ağlıyor, çok zor dayanmak.
Bu böyle mi olacak hep? Uyku eğitimi konusunda bilgisi olanlar yazabilir mi, çocuğuma yanlış bir şey mi yapıyorum?
17 aylık bebeğe uyku eğitimi verirken bu kadar ağlaması normal mi, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla