Arkadaşlar kardeşler, her şeyi kendi sıralarında konuşabilir mi, anlatıyor musunuz her şeyi
1 ay
Hayır, her şeyi konuşmak zorunda değilsiniz. Bazı konular kardeşe bile fazla gelebilir. Özel hayat, duygusal iniş çıkışlar, maddi detaylar gibi. İyi bir bağ var diye her şeyi dökmek zorunda hissetme. Sınır koymak ayıp değil, sağlıklı olan da bu zaten.
Kardeşler bence her şeyi konuşabilmeli ama “her şeyi” derken de biraz süzgeçten geçirmek lazım 🍼 Ben kardeşimle çoğu şeyi paylaşırdım ama bazı konularımı da kendime saklardım. Önemli olan, aranızda güven ve saygı olsun. Unutma, her sır paylaşılmaz; bazıları yastığa fısıldanır 😄👩👧👦
Cevap
3Cevap
kişiye bağlı,
Bana yazanları abime gösteriyorum dalga geçmek için djjddjdnnd
Bazen sinirleniyor ama napıyım herşeyden makara çıkarmam gerekiyor ama bazıları cidden çok komik oluyor
Olmadı ki
Flörtüm oldu onu da anlatamam aq o kadar değil
Abi? Abla?
Abiler kıskanç oluyor ya
Ne demek istediğini anlayamadım ndndnddn
Uykum var özet geçsen sbsbsbsb buradan
Daha çok gençsin dostum
Kişiden kişiye değişir
Yani toplumdan topluma
Evet.
Mesela ne gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?