Ya fedakar anne olcam oğlumun başında durcam bu adama seslenmeden ya da dik durmaya calışcam boşancam?

kocamla tartışınca bana ağır küfür, aşağılama yapıyor, eşyaları parçalıyor, bağırıyor, bebek korkuyor, ağlıyor, sıçrıyor, gözü bebeği de görmüyor. Sevmiyorum, boşanmak istiyorum ama acaba bebeğimi daha mı zora sokarım, maddi, babasız, eksik. Normalde bize çok iyi ama ben artık yollarda, marketlerde gözümdeki yaşı tutamama durumu yaşamak istemiyorum, bebeğimle oynarken ağzım gülecek, gözümden yaş akacak hissini istemiyorum, nasılsın diyenlere iyiyim derken sesim titresin istemiyorum. Çocuğum kucağımda balkonlara kaçmak, o etkilenmesin diye. Ben mi abartı yaşıyorum anlamadım.

Ya fedakar anne olcam oğlumun başında durcam bu adama seslenmeden ya da dik durmaya calışcam boşancam?
Cevapla