Arkadaşlarımın beni sevmediğim, itici bulduğum çocukla shiplemesine nasıl dur diyebilirim?

Bu çocukla hiç aynı ortamda bulunmadık sadece bir kaç defa göz göze geldik o kadar. İlk başta arkadaş arası mizahi durumdu ama şimdi bu durum yayılmaya başladı? Ve çocuğun arkadaşı da bizi shipliyormuş. Çocuğu gıcık ve itici buluyorum ve yaptığı şakalar çok rahatsız edici ve tuhaf. Arkadaşlarıma ne dersem diyeyim bu shipleme mevzusuna devam ediyorlar napıcağım? Cevap verin lütfen özellikle kızlar

Arkadaşlarımın beni sevmediğim, itici bulduğum çocukla shiplemesine nasıl dur diyebilirim?
Cevapla