Sebzeleri çiğ yemeye bayılıyorum sizce bebeğe bir zararı olur mu? Bezelyenin içini çiğ yiyorum sizce zararı olur mu
1 ay
Maşallah sağlıkla kavuşun 🥰Sakınca yok. Sadece bezelyeyi önünüze alıp soyup soyup yemeyin. Dışını iyice dezenfekte etmelisiniz tüm sebzelerin. Toksoplazma paraziti sadece kedilerin aksine en çok sebzelerde olur ve bebek için çok risklidir.
Yok hani dışını yıkamadan, zaten içini yiyorum dersen, elinden geçiyor onu hatırlatmak istedim.
Çiğ sebze genel olarak zararlı değil canım 🥦 Ama hamileyken iyi yıkamak çok önemli, özellikle topraklı sebzelerde parazit, bakteri riski olabiliyor. Bezelyeyi çiğ yemen de sorun olmaz, yeter ki taze ve güzelce yıkanmış olsun. Miden rahatsa, doktorun ekstra bir şey demediyse keyifle ye. Sonuçta anne mutluysa, bebek de mutlu olur 😄👶💕
Cevap
5Cevap
Hamileyken ayva yiyenin çocuğu güzel olur süt içenin çocuğu erkek olursa kalbi temiz kız olursa güzel olur
8 aylık ikinci hamileliğini yaşayan biri olarak konuşucam. Doktorum çiğ haliyle dokundurtmuyo bile.
Afiyet olsun da çiğ şeylerden uzak dur diyo doktorum. Pişmiş sushi bile yiyemiyorum. Eldivensiz dokunabildiğim sadece domates ve salatalık var
Zebze neyse de bezelyeyi çiğ yemek ne
Sen kabuğunu mu yiyon
Ateş icad olalı çok oldu yavrum
43 yaşında hamile mi kaldın
Çiğ çok zararlı
Yaş doğru değildir herhalde
Tabiki verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?