Planlı olmayan gebelikte folik asit kullanmadım, bebeğe zararı olur mu?

Merhaba, 4 veya maksimum 5 haftalık hamileyim, planlı bir gebelik değildi ve folik asit kullanmıyorum. Pazartesi kadın doğuma gideceğim ve kullanmıyorum diye biraz araştırdım, korktum açıkçası. Çok mu önemli, doktor vermeden de kendim almak istemedim. Randevu günümü bekliyorum.
Planlı olmayan gebelikte folik asit kullanmadım, bebeğe zararı olur mu?
Cevapla