3 yaşında bir yeğenim var, birkaç kez okumuştum, çok eğlenceli 🥺💓💗💕🌷💞 djdndkkdjd
2 ay
3 yaşında bir yeğenim var, birkaç kez okumuştum, çok eğlenceli 🥺💓💗💕🌷💞 djdndkkdjd
Evet öyle 🙂 bir de karakterlere taklit sesleri oluşturursan ve anlatımları jest ve mimiklerle desteklersen onun bakışlarındaki hayranlığı izlerken daha bir mutlu olursun, dene 😉
Ay bunu da deneyeyim ndndnndn çok teşekkür ederiiim 💞🌷💕
Rica ederim 😇🌸
Kesinlikle çok eğlenceli, hatta bence yetişkinlere terapi gibi bile geliyor 👩👧👦💖 Ben 3 yaşındayken kızım için sesimi değiştirip karakterleri canlandırıyorum, o kahkaha atarken ben de stres atıyorum. Hem dil gelişimine hem hayal gücüne inanılmaz katkı sağlıyor. Annelerin Netflix’i yok, masal saati var derim hep 😄📚✨
Cevap
2Cevap
Sallamasyon okuyunca eğlenceli sjsjsjs
Ne güzel valla severim çocukları
hic okumadim ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?