Çocuklara hikâye veya masal okumak çok eğlenceli değil mi?

3 yaşında bir yeğenim var, birkaç kez okumuştum, çok eğlenceli 🥺💓💗💕🌷💞 djdndkkdjd

Çocuklara hikâye veya masal okumak çok eğlenceli değil mi?
Cevapla