Eşim yanımda sürekli gaz çıkarıp iğrenç şakalar yapıyor, neden beni hiç dikkate almıyor?

2 yıllık evliyim, eşimin ciddi anlamda gaz problemi var. Tamam, sağlık sorunudur, bağırsaklarında bir durum vardır diyorum, insanlık hali, doktora git diyorum gitmiyor. Ama her 5-10 dakikada bir gaz çıkarır mı insan ya? Bazen elleriyle yanaklarını açıp os*uruyor. Yorganın altında gaz çıkarınca yorganı sallıyor, bütün koku yayılıyor. Tuhaf yani, doğal bir durum olmayı geçti, yapma diyorum gülüyor. Geçen gün "Burnuna dayayıp yapsam ne yapardın?" gibi iğrenç bir soru sordu. Nefret ettirmeye mi çalışıyor kendinden, aklı mı kıt anlamıyorum. Tuvalete gidip geliyor, orada yapmak yerine yanımda yapıyor, tuvaletteydin orada yapsana diyorum, "Nerede gelirse orada yaparım" diyor. Biliyorum saçma ve ciddiyetsiz bir soru ama gerçekten bıktım ve soğuyorum bu şekilde. Neden yapıyor böyle, beni neden dikkate almıyor?
Eşim yanımda sürekli gaz çıkarıp iğrenç şakalar yapıyor, neden beni hiç dikkate almıyor?
Cevapla