Arkadaşım neden sürekli eşimi kötüleyip yaşlı ve sana göre değil diye kıskançça yorumlar yapıyor?

Bazı davranışlarını abartıyor, sana göre yaşlı, kısa diyor ama eşim konuşurken gözlerinin içi gülüyor. Eşimle ilgili anlattığım her şeye dikkat kesiliyor, yüzü gülüyor.

Ama bana eşin iş güç sahibi olmasa ona bakmazdın değil mi yaşlı senden diyor.

Eşim kıskanç, çok fazla dışarı tek başına gitmemi istemez. Yanımda birileri olsun ister.

Seni kıskanmakta haklı çünkü sen genç ve güzelsin eşine göre diyor.

Bu arada eşime yaşlı deyip duran arkadaşım eşimden sadece 2 yaş küçük.

Arkadaşım neden sürekli eşimi kötüleyip yaşlı ve sana göre değil diye kıskançça yorumlar yapıyor?
Cevapla