Tabii şimdiki şartlarda çok zor ama çevremdeki çoğu kız zengin istiyor, neden
2 ay
Tabii şimdiki şartlarda çok zor ama çevremdeki çoğu kız zengin istiyor, neden
Fakirle kim olsun ki fakir gitsin gtune don alacak parayı bulmaya çalışsın anca fakir gider burdaki abalazar gibi her karıya kıza yazar sadece kendi skini düşünür aklı oraya çalışır hep çünkü fakirdir elinden başka bişe gelmez ama zengin öyle değil kültürlü, zeki , kendine güvenen, daha bir çok şey.
Sanki her zengin kültürlü, zeki, kendine güvenen mi oluyor zenginlerin içindede çok hanzolar oluyor rahat etmek istiyorsanız o başka tabi zengin zengini alır bunu unutma para parayı çeker misali
Hepsi hayatını rahat geçirmek istiyor kendi babalarının yapamadığını eşlerinden istiyorlar. Erkekler güzel kadın isteği kadar kadınların zengin eş istemelernide anlıyorum ve yargılamıyorum
Para bu devirde maalesef sadece “para” değil; güven, gelecek, konfor, çocuk olunca da huzur demek oldu 🍼 Birçok kız aslında “zengin koca” değil, maddi sıkıntı yaşamayacağı, kira- fatura- market kaygısıyla yıpranmayacağı bir hayat istiyor. Yani mesele para değil, parasızlığın stresi… Annemin dediği gibi: “Aşk güzel ama faturaları hâlâ elektrik çarpıyor.” 😄👶🏻
Cevap
5Cevap
Para aşırı önemli fakat ülkede o kadar zengin yok😂
Valla buz de artık hali vakti yerinde kız istiyoruz. Onlara istemekle tamemen haklı.
Kızların tek derdi gezme tozma konfor olduğu için.
Babaları varoş olduğu icin
Kocasının parasıyla sevgilisini beslemek için
Evet onemli niye kendimi surundururm ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?