Erkek arkadaşımın karpuz yerken beni azarlaması normal mi, şaka deyip geçmeli miyim yoksa ciddiye mi almalıyım?

Erkek arkadaşımla yol üstünden karpuz satın aldık ve orada kestirip yedik. Isırırken suları biraz aktı. Çantamdan peçete çıkartmak istedim çenemi silmek için ama yoktu ve üstüme falan biraz karpuz suyu aktı erkek arkadaşım da ilk güldü sonra çocuk musun deyip tersledi baya utandım ve zoruma gitti. Normalde yemek yeme adabına aşırı dikkat ederim ama karpuz bu ve elde yiyoruz.
Erkek arkadaşımın karpuz yerken beni azarlaması normal mi, şaka deyip geçmeli miyim yoksa ciddiye mi almalıyım?
Cevapla