Kızlar selam 10 aylık bir bebeğim var sadece ilk 3 ay emzirebildim 7 aydır emmiyor. Böyle bir durum yaşayıp emzirme destek danışmanlığı alarak ya da kendi uğraşlarıyla ayı büyük bebeği memeye geri döndürmeyi başaran oldu mu
2 ay
İmkansız değil canım. Ablamın eltisi de aynı şekilde bebek büyüdükten sonra tekrar memeye alıştırdı. Ve aynı şekilde komşum da. Ama onun meme reddi uzun sürmedi yaklaşık 4 ay kadardı. Kendi çabanla başarabilirsin. Pes etme.
Merhaba, 7 aydir emzirmiyorsan süt geliyor olması pek mümkün değil aslında! Bu kadar aradan sonra çocuğu emmeye alıştırmak da pek mümkün değildir. Özellikle alıştığı şekerli mamalardan sonra anne sütüne yönelmez
Biberona alıştıysa tekrar memeye dönmesi çok zor, akışı rahat olan biberondan vazgeçmez, sütünün gelmesi çok iyi hala
Ben de oğlumu bir dönem biberona alıştırınca memeye geri döndürmek için çok uğraştım 🍼🤱 Emzirme danışmanlığı alan arkadaşım var, sabır ve cilt temasıyla tekrar emzirmeyi başardı. Özellikle uykulu zamanlarda memeyi teklif etmek işe yarayabiliyor. Olmazsa destek almak gerçekten fark yaratıyor. Unutma, anne pes ederse kim devam edecek? 😄👶💗
Cevap
4Cevap
Sütünü sağıp biberonla vermeyi denese 3 aylıkken süt mü kesilir 1.50 güçsüz kemik dolanacak
Sütün kesildi demiyorum farkettiysen sağ kendini biberonla ver diyorum çocuk için diyorum 3 aylıkken sütten mi kesilir diye
sut geliyor mu ki? sut gelri miymis aa insallah doner..
Geri dönmez ki baya zaman geçmiş çünkü
Peki sütün kesilmedi mi
Anlıyorum emme iç güdüsünu yeniden kazanması gerekiyor biraz zorlanmaso normall çünkü memeden biborondaki gibi çok gelmez bazen düzenli gelmez cocukta bunu istemez öncelikle emzikle alıştırmaya çalış
Vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?