Bebek aşıları gerçekten zararlı mı, 2 aylık rutin aşıları yaptırmalı mıyım?

Yeni doğum yaptım, bebeğim 2 aylık ve sağlık ocağındaki doktorumuz bizi arıyor işte, aşıları yaptıracak mısınız diye. 2 ay aşısı varmış sanırım. Sizce bu aşıları yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım? Bazıları diyor hasta ediyor, bazıları diyor iyi, hastalıktan koruyor. Ne yapacağımı cidden bilemiyorum. Sizce aşılar yararlı mı zararlı mı? Bazıları aşı yaptırdığı zaman şu kas hastalıklarına, semaya veya epilepsi, diğer nöbet türlerini geçirebiliyormuş o çocuklar, aşı yaptıran çocuklar yani. Sizce yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım?
Bebek aşıları gerçekten zararlı mı, 2 aylık rutin aşıları yaptırmalı mıyım?
Cevapla