Maraştaki saldırgan çocuğun içe kapanık olduğu öne sürülmüş?

İçe kapanıklık bu eylemi yapmaya sebep olacak bir etken mi? Kötü bir şey değil bana göre içe kapanıklık, ben de insan ilişkilerinde çok seçici biriyim, yalnızlıktan keyif alıyorum, sosyal ortamlar bana enerji vermiyor, bu bir karakter özelliğidir ama nedense olumsuz algılanıyor hep. Ben de böyle biriyim ama gidip de kimseyi öldürmedim. İçe kapanık insanlar insan öldürür diye bir algı yapılmaya çalışılıyor gibi geldi ve çok saçma, her insan konuşmayı sevmek zorunda mı, bu toplum niye bu kadar hasta ruhlu, kimse kimseye saygı duymuyor

Maraştaki saldırgan çocuğun içe kapanık olduğu öne sürülmüş?
Cevapla