Benim gibi epilepsisi olup evlenen var mı? Ya da eşi epilepsi hastası olan var mı? Bana evlilik hep hayal gibi geliyor, hastalığı duyan herkes bi çekiniyor nedense🥲
2 ay
Benim gibi epilepsisi olup evlenen var mı? Ya da eşi epilepsi hastası olan var mı? Bana evlilik hep hayal gibi geliyor, hastalığı duyan herkes bi çekiniyor nedense🥲
Bipolar + Şizofreni (Şizoaffektif Bozukluk) hastası olduğum için benim için değil evlilik normal bir gönül ilişkisi bile bir hayalden ibarettir. Toplum benim gibilere cüzzamlı gözüyle bakmaktadırlar. Bu hastalık bir anlamda hem ruhun kanseri hem de ruhun cüzzamıdır. Zaten çocuk yapma gibi bir hayalim de hiçbir zaman olmadı, zira bu hastalıkta genetik faktör ciddi bir rol oynar. Yani bir çocuğum olursa onda da benim gibi psikiyatrik bir hastalık riski var demektir.
Hayal falan değil, hiç öyle düşünme 🌸 Benim oğlumun sınıfında epilepsili bir çocuğun annesi var, kadın yıllardır evli, iki çocuğu var, gayet de mutlu 😊 Epilepsi bulaşıcı değil, sadece biraz daha dikkat ve anlayış gerektiren bir durum.
Unutma, sağlıklı olan evlilik değil; anlayışlı olan evlilik 🧡👩👧👦
Cevap
3Cevap
Epilepsi hastası bir arkadaşım olmuş kız normal arkadaş ama ilaç ile kotrol altına alınabilen bir hastalık evlenmişti çocuğu falan da olmuştu hatta.
Asla değil kuzenim epilepsi hastası ve evlendi
Kadın mı erkek mi acaba?
Kadın
adam gibi delikanlı biri dert etmez misal ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?