Niye arkadaşım olmuyor anlamıyorum küçüklüğümden beri ailem baskıcı değil, her şeye izin veren bir aile, çoğu konuda rahatım ama hiç kafama uygun insan yok ve bıktım artık yalnızlıktan
2 ay
veren taraf olursan yalnız kalmazsın, örn: iş yerinde sıradan bir çalışan değil müdür ol,
iş veren isen daha cömert ol,
insanlar senden bir şey alabileceğini bilsin ama sende saf olup bunu vermemelisin
Yalnız hissetmen çok yorucu olmalı, haklısın 🍃 Ailen rahat ama bu sefer de “beni gerçekten anlayan yok” duygusu baskı gibi çökebiliyor insanın üstüne. Bazen sorun sende değil, bulunduğun ortamda. İlgi alanlarına uygun ortamlara, kurslara, etkinliklere katılmayı dene. Unutma, iyi arkadaş bazen kahve gibi; ilk yudumda değil, demlenince güzelleşir ☕👩👧👦
Cevap
20Cevap
Sen nasıl birisin ve nasıl kişilerle arkadaşlık ettin ayrıca aradığın ne tam olarak
Ya en basitinden biriyle buluşmak istiyorum mesela buluşm ayerinde bile tartışıyoruz uymuyor yani duzgun konuşsam bile
Tartışma konusu ne oluyor ve tartışmayı kim başlatıyor peki
Ya mesela görüşmek istediğim insanlar benimle görüşmek istemiyor hani daha kafa yapımızın uyacağını dusundugum kişiler sonra bana çok uymayan kişilerle arkadaş oluyorum mesela bir tane sosyal medyada bir şey sorsam bilmezler sonra buluşmak istesem ben bir yere gitirmmi şık güzel bir mekan isterim ama onlar sıradan daha günlük mekanları seviyorlar ama ben sevmiyorum işte
Hmm anladım az çok. Hangi şehirdesin
ben de arkadaşlık kurmakta çok zorlanıyorum. utangaç bir yapın mi var?
Hayır yok kafama uyan birir yok mesela ben konuşmak istiyorum insanlar beni takmıyor anlamıyorum
yanlış insanlarla konuşuyorsun belki ya da senin konuşma tarzın itici geliyor olabilir
herzaman kafa dengi biri olmuyoki arada oluyo oluncada bırakmamak lazım :)
Çünkü insanların çoğu kafamiza uymayan ahmaklar sürüsu.
Biz de onlar için öyleyiz
Kafana göre biri çıkar umarım karşına. Ama bazen yalnızlıkta güzeldir
Aynısını yaşıyorum. Ne yaşadığını biliyorum. Bazen etrafın insan olsa bile yalnız kalabiliyorsun insanlarla enerjin uyuşmuyor. Benim de ailem baskıcı değil ama yaşadığım bi durum.
10 yıldır burada olsaydın asla gitmeyen senş bırakmayan uzun soluklu arkadaşın olacaktı
Aslında seçeneğin çok birine yürü instada istekleri kabul et dolu seçeneğin var erkeklerin ki öyle olmuyor mesela
Çok mu inceliyorsunuz ya da kuur arıyorsunuz
Dua et hakkın'da hayır'lısı olsun
Kendine güvenin zayıf demek ki
boş ver tek olmak iyidir ya
Mesela sen nasıl bir kafa yapısındasın
O nasıl bi kafaymış ki öyle
Geldim şimdi gördüm mesajını kusura bakma
Bulursun
şu an yalnız mısın
Senin düşünce yapısı mi farklı sorun ne ki
Acaba yanlış kişiler mi seviyorsun
Sosyalleşin
Sence nasıl sosyaleyeseyim sosyalleşsem bile arkadaşım olmuyor kafa dengi kapayım yani gelin benle arkadaş mı olun deyin
Genel olarak nasıl birisin
Bulursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?